پـایـگــاه ایـنـتـرنـتے مقــتــدر مـــظــلــومـ & پـسـت ثابـت


امام خامنه ای(مدظله): هدف دشمن اینست که مردم احساس کنند راه حل مشکلات ، سازش با غرب است و از درون ، نظام را برای سازش تحت فشار قرار دهند همه باید هوشیار باشند
فتنه جدیدی در راه است.

برای دسترسی سریع به موضوعات مهم وبلاگ نیز بر روی لینک های زیر کلیک کنید

            
برچسب ها: پایگاه اینترنتی حفظ و نشر  ارزش های حضرت آیت الله خامنه ای

اینفونگاره | محفلی جدید برای فعالیت نوین

به اسم الله

در خدمتیم در پایگاه اینفونگاره

به خاطر یک مشت دلار !

به خاطر یک مشت دلار !

اگر کارها و فعالیت های نیم سال اول  دولت آقای روحانی را با دولت های دیگر ، حتی با هر دو دولت احمدی نژاد مقایسه کنیم ، خواهیم دید که سرعت سوژه و آتو به دست دشمن دادن دولت یازدهم از همه بیشتر بوده است به عبارتی اگر بی نظیر نباشد در نوع خود کم نظیر است . . .

از اهانت های به مردم از طرف معاونان رئیس جمهور گرفته تا اهانت های عوامل خارجی ، از توزیع افتضاح سبد کالا گرفته تا توافق ننگین ژنو ، از تماس گرفته شده با اوباما تا عدم امداد رسانی به موقع به مردم سرمازده شمال و ....

اینها مواردی است که خیلی ها را متاسف و ناراضی کرده است از دولت ؛ این را من نمی گویم : مردم می گویند . . .

آنقدر می توان در مورد کار های دولت و دولتمردان مطلب نوشت که واقعا در وقت انسان نمی گنجد و آدم کم می آورد . . .

این همه کار ها ، فقط به خاطر یک مشت دلار؟

با یکی از شهروندان تهرانی که در راهپیمایی صحبت کردم ، گفتم چرا ؟ چرا وقتی اینهمه فشار بر روی زندگی وجود داره باز هم برای راهپیمایی اومدید و از ولایت حمایت می کنید؟
خیلی زیبا گفت ، گفت: ما از فرزندان همان نسل بی سواد هستیم که روزی جان خودشان را برای وطن و ولایت خود فدا کردند ، این ها که چیزی نیست . . .

پ.ن : به خاطر دیر به روز کردن و دیر جواب دادن به کامنت ها عذر خواهی می کنم ؛ آنقدر سرمان شلوغ شده است که سر در گم شده ایم ! التماس دعا

موسوی و کروبی ابوسفیان اند یا آمریکا یا هر دو؟!

موسوی و کروبی ابوسفیان اند یا آمریکا یا هر دو؟!

آقای روحانی گفته که پیغمبر اکرم پس از فتح مکه، دشمن ترین و ظالمین ترین فرد یعنی ابوسفیان را بخشید و خانه او را مامن دیگر دشمنانش قرار داد . . .

آقای روحانی مشخص نکرده که این بحث را در خصوص مباحث سیاست خارجی و آشتی با دنیا و آمریکا مطرح کرده یا مرتبط با مباحث سیاست داخلی و مسائل پیرامون سران فتنه . . .

اگر منظور جناب روحانی، موسوی و کروبی هست، موسوی و کروبی را باید معادل با معاویه گرفت که در مقابل علی ایستاد و نه معادل ابوسفیان که در این صورت تاریخ مشخص است و علی با معاویه جنگید. . . .

بماند که اگر قرار است معاویه بخشیده شود، این در اختیار علی هست و نه در اختیار مثلا اشعث منافق . . .

اگر منظور رئیس جمهور از ابوسفیان مثلا ایالت متحده امریکا باشد که بنظر شباهت بیشتری هم دارد، باید توجه داشت که، وقتی ابوسفیان را پیغمبر اکرم بخشیدن که ابوسفیان با وساطت عباس بن عبدالمطلب به نزد پیغمبر رسید و توبه کرد و اسلام آورد ولو اسلام ظاهری . . .

یعنی شرط اول توبه هست و تازه پس از توبه، این پیغمبر هست که باید ببخشد. . . .

امروز جایگاه رسول خدا برای آنانکه اصل ولایت فقیه را قبول دارن، در اختیار ولی فقیه است . . .

اگر بخششی چه در خصوص سران فتنه و چه در خصوص دشمنانی مانند آمریکا هم بخواهد در کار باشد، در ید و اختیار رهبری ست. . .

مگر چند روز گذشته در جمع پرسنل وزارت اطلاعات نگفتند که تنها پرچم دار رهبری است . . .

رهبری انقلاب در آخرین موضع خود در خصوص آمریکا در روز 19 دیماه 92 اعلام کردن که آمریکا شیطان است و ما با شیطان داریم مذاکره می کنیم . . .

البته باید تشکر کرد که موسوی و کروبی را ابوسفیان می دانید . . .

معرفی پایگاه اینترنتی خادم الشهدا (خارج از سیاست)



پایگاه اینترنتی خادم الشهدا برای پاسداری از خون شهدا و به مناسب دهه فجر با موضوعات و بخش‌های متنوع فعالیت خود را آغاز کرد.

این پایگاه اینترنتی بخش‌های گوناگونی ازجمله خبر، تصاویر، صوت و فیلم، شهدا، خاطرات، کتاب‌های دفاع مقدس، وبلاگستان و ابزار وبلاگ دارد که هرکدام از این بخش‌ها حاوی چند قسمت دیگر است.

بخش دیگر از این پایگاه اینترنتی به معرفی شهدا می‌پردازد که شامل قست‌هایی ازجمله معرفی سرداران، شاخص، تفحص، خادم، روحانی و دانش‌آموز است.

بخش چندرسانه‌ای با قسمت‌های تصویر، ویدیو و صوت و همچنین بخش خاطرات  از دیگر بخش‌های این پایگاه اینترنتی است.

پ.ن: دوستان از این سنگر حمایت کنید و با بازنشر و معرفی سایت ، در اجر معنوی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سهیم باشید.
علاقه‌مندان برای حمایت و معرفی این پایگاه می‌توانند به نشانی اینترنتی khadem-shohada.ir مراجعه کنند.

تحقیر با حساب ، کتاب مردم و سناریوی پشتش!

تحقیر با حساب ، کتاب مردم و سناریوی پشتش!

این تصاویر بخش کوچکی از واقعیت دردناک تحقیر شدن ملتی با عزت است . . .

غرور ملی مان یکی از پس از دیگری شکسته می شود . . .

دردی که تا مغز استخوان هر انسان آزاده ای را فرا میگیرد . . .

زمانی که حضرت امام (ره ) جام زهر را نوشیدند و با قطعنامه موافقت کردند . . .

بعضی از اطرافیان حضرت امام آنقدر ادامه جنگ را سیاه نمایی کردند که آقا حکم بر پذیرش قطعنامه دادند . . . .

البته در همان زمان صدا وسیما هم با مصاحبه گرفتن از افراد ساده لوح یا مغرض ، و القاع اینکه مردم دیگر جنگ نمیخواهند و خسته شده اند در این امر سنگ تمام گذاشت . . .

با این طرح و ایجاد این تصاویر ناگهان شک و تردید به انسان راه می دهد که نکند بار دیگر برنامه ای و سناریویی در دست تدوین است که این بار هرچه آمریکا میگوید آقایان بگویند اطاعت میکنیم . . .

که مردم گرسنه اند . دیگر طاقت ندارند .و از این حرفها . . .

وقتی آدم بجای خودش همه اش می شود ژست!


مجبورید برای ادای مردمی بودن و خاکی بودن درآوردن، از این دروغ های ضایع بگویید که "رئیس جمهور از دریافت یارانه نقدی انصراف داد"تا بعدش همه بپرسند که مگر تا الان یارانه می گرفت . . .

خواستند فرهنگ سازی انصراف ثروتمندان از دریافت یارانه نقدی باشد و تصمیم گرفتند اول از خودشان بگویند. الان فرهنگ سازی شد یعنی . . .

بعد یکی بیاید بگوید رئیس جمهور انصراف داد و چند ساعت بعد، یکی دیگر در مقام یک منبع نزدیک به ریاست جمهوری، خبر آن یکی اولی را تکذیب کند . . .

این اسمش تدبیر است . . .(علامت سوال)

ادای احمدی نژاد را درآوردن می شود از نقاط ضعف بزرگ روحانی؛ مردم فرق اصل و بدل را می فهمند. نه اینکه بگویم آن خوب بود و این بد . . .

بحثم این نیست؛ بحثم این است که آدم باید خودش باشد. احمدی نژاد خودش بود . . .

روحانی با روحیه ی کارگزارانی اش می خواهد هم شبیه خاتمی باشد و هم شبیه احمدی نژاد؛ هم ادای خاتمی را در می آورد و هم ادای احمدی نژاد را . . .

باطنش اما هاشمی ست و وقتی قرار است یک هاشمی بطور همزمان ادای خاتمی و ادای احمدی نژاد را دربیاورد، باید منتظر نمایش یک سریال طنز بود .

ننگ بر جنازه پاسداری که توی خشاب اسلحه اش فشنگ مونده باشه!


ننگ بر جنازه پاسداری که توی خشاب اسلحه اش فشنگ مونده باشه . . .

و امروز شاهدیم که جنازه دیپلماسی ما وقتی کشف میشه که خشاب اسلحه اش پر فشنگ مانده و بدنش از پشت سوراخ سوراخ شده که نشان از فرار بر قرار است . . .

نسبت این قرار داد بشدت جذابی که توسط تیم کلیدداران به غول های نفتی آمریکایی انگلیسی پیشنهاد شده ، با منطق توافق برد – برد ژنو چیه . . .

وقتی توافق برد – برد شون تو ژنو و ابعاد برد ایران و برد طرف مقابل بگونه ای است که حتی حاضر نشدند به قیمت استیضاحشون مفاد مذاکراتشون و متن توافقنامه اصلی را به نمایندگان مردم در مجلس گزارش کنند . . .

ببین قرارداد های بشدت جذابشون با غول های نفتی آمریکا و انگلیس که دهن روسای این کارتل های عظیم نفتی را آب انداخته دیگه چیه . . .

هنوز جوهر ژنو خشک نشده و گند کرسنت و خسارت های میلیارد دلاری پیشروی آن رفع و رجوع نشده ، دارن به سمت دارسی ها و رویتر ها می روند . . .

توافق‌شان با دشمن است و دشمنی‌شان با ما . . .

توافق‌شان با دشمن است و دشمنی‌شان با ما . . .

آنچه در ژنو گذشت، قدر مسلم، تسلیم دشمن در برابر ما نبود . . .

فی الواقع آن روز که عمارت هسته‌ای را شهدای ما با خون خود بالا بردند، دشمن در برابر ما تسلیم شد . . .

دیروز انرژی هسته‌ای، حق مسلم ما نبود... و نبود! تعارف که نداریم. . . .

جز این، چیست مگر توافق ژنو؟!
هسته‌ای تعطیل شود، در ازای اینکه قلیل‌ترین حق تو را قسطی، آیا بدهند؛ آیا ندهند . . .

لیکن دولت محترم اگر زور بازویی دارد، خوب است آنرا خرج دشمنان ملت کند، نه نیم دیگری از همین ملت. بگذریم . . .

«مردانی که در خانه، با اهل و عیال، بد تا می‌کنند، اتفاقا در برابر قداره‌بند سر خیابان، کتک‌خور ملسی دارند» . . .

صدا و سیما عامل فقر فرهنگی و بی بند و باری در خانواده!

در جنگ نرم  بزرگترین عامل تاثیرگذار در خانواده ، تلوزیون می باشد که تلوزیون ملی ما ، از این قاعده مسثنی نیست اما تاثیرات منفی آن بیشتر از تاثیرات مثبت آن هست .

نحوه عملکرد صدا و سیما را می توان با سوق پیدا کردن مردم به ماهواره و نتوانستن دولت برای کنترل این معضل مقایسه کرد تا جایی که وزیر فرهنگ و ارشاد اعتراف می کند که بیش از  70 درصد ایرانیان از ماهواره استفاده می کنند .

وقتی صدا و سیما درست عمل نمی کند و برنامه های جذابی برای خانواده پخش نمی کند مطمئنا افراد برای پرکردن خلاء در وجودشان که مشاهده برنامه های جذاب می باشد ، به ماهواره سوق پیدا می کنند .

شاید کسانی گویند که صدا و سیما حتی شبکه بین المللی به اسم آی فیلم (Ifilm که مخاطب های زیادی را داراست ، دارد . . .



صدا و سیما عامل فقر فرهنگی و بی بند و باری در خانواده!

اما باید گفت که این شبکه تلوزیونی به دلیل ساخته نشدن برنامه های جدید که اکثر برنامه هایش به برنامه های بیست سال گذشته بر می گردد و حداکثر ، 10 درصد از برنامه های پخش شده در این شبکه تلوزیونی جدید و نو هستند .

خوب برسیم به اصل مطلب ؛ دشمن از این حفره و نقص استفاده می کند و طوری برنامه های خود را برنامه ریزی می کند که مناسب با علایق خانواده و افراد باشد و در خلال این برنامه ها ، اهداف خود را پیاده سازی می کند که امروزه در شهر های بزرگ و کوچک تاثیرات آنرا در محیط اجتماعی و خانواده می بینیم .
 
امروزه دیگر در بین سیر زیادی از زنان ، چادر معنایی ندارد چرا که استفاده از آنرا ، عقب ماندگی خطاب می کنند که این عامل از زمانی شروع شد که مردم از ماهواره استفاده کردند .

امروزه اگر از فرزندان دو سوال متفاوت پرسیده شود که یکی معرفی سریال های ماهواره و دیگری معرفی چندی از شهدای ایران ؛ مطمئنا و یقینا سوال اولی را بهتر جواب می دهند الا تعداد کمی از کودکان .

باشد که بتوانیم نفوذ این بی بند و باری و فقر فرهنگی توسط ماهواره و کم کاری از صدا و سیما را روزی جبران کنیم و بتوانیم آنرا کنترل و حل کنیم.

امروز را به خاطر بسپارید!


سر جلسه امتحان بود که یکی از دوستان تماس گرفت و یک خبری را به بنده داد که نه می تونم اسمش رو بزارم خبر خوش و نه می تونم بگم خبر نا خوشایندی بود . . .


از یک طرف ناراحت هستم که یکی از بهترین و با معرفت ترین دوستانم ، حال در ناراحتی و اندوه است و من فرسنگ ها از او دور هستم و نمیتوانم با او همدردی کنم ؛ اما از طرف دیگر خوش حال هستم که حبیب الله رودبارانی پدر دوست عزیزم به جمع عاشورائیون پیوستند ...
امروز را به خاطر بسپارید ، چرا که امروز روزی هست که یکی دیگر از فرزندان خمینی به بارگاه الهی و جایگاه جاویدان خود پیوست ...


مقتدر مظلوم عرض تسلیت خود را به پوریارودبارانی و همچنین خانواده محترم ایشان ابلاغ می دارد و و از خداوند برای ایشان صبر جمیل آرزومندیم . . .

احتیاجی به شرح ندارد . . .


روحانی در جمع هنرمندان : تقسیم هنرمندان به هنرمندان ارزشی و غیر ارزشی بی معناست ؛ جناب آقای روحانی :
آيا هنر يعني ارزش و هنرمند فرد ارزشمندي است و هيچ نوع تقسيم بندي در نگاه به هنر و هنرمند وجودندارد؟

آيا هنرمندي كه دعوت به صلح ، اعتدال، پاكدامني و پرهيز از خشونت مي‌كند با هنرمندي كه دعوت به خشونت ،  دنياپرستي و ناپاكي مي‌كند مساوي هستند؟!

آيا هنرمندي كه در مسير تبليغ و ترويج دين وسبك زندگي براساس آموزه هاي قرآن و انبياي الهي حركت مي‌كند با هنرمندي كه در مسير تبليغ سكولاريسم و آموزه هاي كفر آلود مدرنيسم در قالب تفكر فاشيسم ، ليبراليسم و سوسياليسم حركت مي‌كند مساوي است؟

آيا هنرمندي كه دنبال فريب و اغواگري است با هنرمندي كه دنبال صداقت و روشنگري است مساوي است؟

عرصه «تولي» و «تبري» در هنر كجاست؟

آيا هنرمندي كه دنبال دفاع از آزادي و حريت است و در راه مبارزه با استبداد جان خود را فدا مي‌كند با هنرمندي كه در استخدام استبداد با آزادي و حريت مي‌جنگد مساوي است؟

تفاوت زنان 17 دی دیروز با زنان 17 دی امروز

روزی رضا شاه با تمام کوتَه فکری اش ، فرمان کشف حجاب را در جامعه صادر کرد که زنان برای حفظ چادر و حجاب خود ، خانه نشینی را به بیرون رفتن ترجیح دادند و با تمام وجود از ارزش خود حفاظت و مقاومت کردند . . .

اما اکنون افسوس ؛ نه به خاطر میل باطنی و علاقه ، بلکه به خاطر جو فرهنگی تحمیل شده از طرف غرب از طریق ماهواره ، اینترنت و . . . بی حجابی را به حجاب ترجیج می دهند و موجب هزاران فساد در جامعه می شوند و ارزش خود را به کل ، نابود می کنند . . .

خودتان آمار های طلاق سال های 1314 را با الآن مقایسه کنید و حتما خواهید دید  که چطور درصد طلاق در جامعه افزایش یافته است ؛ که بیشترین درصد آن ریشه در بدحجابی دارد . . .

ببین دشمنان ایران اسلامی بی حجابی تو را
چگونه تعبیر می کنند : مارتین ایندیک محقق آمریکایی و یکی از مقامات بلند پایه آمریکایی:

«هر زن محجبه در کوی و برزن ایران ، به منزله پرچم جمهوری اسلامی است لذا ما برای براندازی این نظام باید این حجاب را سست کنیم .
دیگر وقت آن نیست که دانشجویان را به خیابان ها بکشانیم، بلکه باید حجاب را از سر زنان برداشت و از این طریق می توان نظام اسلامی ایران را نابود کرد. »

تفاوت زنان 17 دی دیروز با زنان 17 دی امروز

صد افسوس که ما در خواب غفلت هستیم و دشمن در حال طراحی طرحی جدید برای ضربه زدن به اسلام و این حکومت اسلامی است . . .

بنده واقعا تعجب می کنم که چطور کسانی حاضر می شوند برای دریافت چندین لایک بی ارزش ، ارزش خود را زیر پا گذاشته و شخصیت خود را به صورت عمومی نابود سازند . . .
خواهر من بیا و خود را در بازار مردان هوسران
رایگان نفروش چرا که ارزش تو بیشتر از هر چیزی است

پ . ن :باید حرکت  زنان 17 دی 1314 را نوعی حماسه تلقی کرد که در دفاع از اسلام و ارزش خود به صورت خودجوش با تمام وجود مقاومت کردند . . .
از این به بعد  مطالب بیشتری در حوزه حجاب و عفاف نوشته خواهد شد . . .

اصل ماجرای تخریب محمود کریمی چیست؟!

اصل ماجرای تخریب محمود کریمی چیست؟!

این ماجرا ، ماجرای جدیدی نیست ؛ نقش اول های این داستان ، تمام شدنی نیستند و اغلب این بازیگران ،  کسانی هستند که حامی ولایت و این حکومت هستند و پای ارزش های این انقلاب ایستاده اند . . .

نویسنده این داستان ها کارش را به خوبی انجام داده و اگر بصیرت داشتم و داشتی این داستان ها یک تومن هم خریدار نداشت . . .

افسوس که این داستان های تکراری فروشش از داستان های حقیقی بیشتر است . . .

روزی یکی را تخریب می کنند و روز دیگر یکی دیگر را به تمسخر می گیرند ؛ اما من مطمئن هستم که این تخریب ها و تمسخر ها شیرین تر از هر چیزی برای آنهاست ، چه چیزی شیرین تر از اینکه حامی ولایت باشی و به همین دلیل مورد تمسخر و تخریب قرار بگیری؟!

می دانید اصل ماجرا این است که چه کسانی از این ماجرا بهره می برند ؟ اصل ماجرا این است که چه کسی ابتدا این خبر را در اینترنت رسانه ای کرده اند؟

یکی از دوستان عزیزمون این ماجراها رو این چنین توصیف می کنند :

سبویی بشکند ماستی بریزد جهان گردد بکام کاسه لیسان . . .

پ . ن : دوست ارزشی من  صبر داشته باش روزی هم نوبت ،  به من و تو خواهد رسید . . .

او زنجانی است اما خودش تهرانی است . . .(قسمت دوم)

به سرش میزند برای اینکه تجارت آسان تری داشته باشد و برای انتقال پولهایش به دردسر نیفتد، بانک تأسیس کند و اولین مؤسسه مالی و اعتباریاش را هم در دوبی برپا میکند. . .

بعد به تاجیکستان میرود و با رییس جمهوری تاجیکستان ملاقات میکند و برای دریافت مجوز تأسیس بانک با او معامله میکند. . .

چگونه رییس جمهوری تاجیکستان را پیدا میکند؟

او مدعی است که باز هم از شانس خوبش سفیر تاجیکستان در ایران، دوست رییس جمهوری بوده و این ملاقات را فراهم میکند. . .

مدرک میخواهید؟

در گوگل سرچ کنید عکسهای رییس جمهوری تاجیکستان با زنجانی را می بینید. او می بیند که تجارت با بانکهای تاجیکستان سخت است و برای سهولت، اینبار مالزی را انتخاب می کند و عضو هیأت مدیره «فرست اسلامیک بانک» میشود. . .

به همین راحتی!

موضوع فروش نفت توسط بابک زنجانی از همینجا آغاز میشود. او حالا بانکهای متعددی دارد و میتواند پولهای کلانی را جابه جا کند. این دفعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به آقای شانس روی می آورد . . .

آنقدر کارش را خوب بلد است که برای توسعه روابط دولت و زنجانی جلسه ای با حضور او و وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر اقتصاد، رییس کل بانک مرکزی و وزیر نفت برگزار میکند . . .
او زنجانی است اما خودش تهرانی است . . .(قسمت دوم)
موضوع بر سر HK (شرکتی زیر مجموعه وزارت نفت که برای دور زدن تحریم تأسیس شد) بود . . .

شرکت HK هم بلافاصله بعد از این جلسه در «فرست اسلامیک بانک» مالزی حساب باز میکند و راه های انتقال پول در ایام تحریم بانکی تسهیل میشود . . .

بابک مدعی است که پولهای نفت از کره، چین و هند به این حساب HK در مالزی میرفته و هر وقت پولها گیر میکرده او مملکت را نجات داده و آن پولها را آزاد میکرده است. . .

اگر او ناجی پول نفت ایران بوده، رسم جوانمردی حکم میکند که بیایند و بگویند و اگر یک کاسب بوده که از روزهای سخت تحریم ملت سوء استفاده کرده، باز هم وظیفه دارند اطلاع رسانی کنند. . . .

آقایان غضنفری، حسینی، قاسمی و بهمنی وزرا و مسئولان دولت سابق اصلا قصد ندارند درباره این سخنان موضع گیری کنند . . .

بابک زنجانی مدعی است رستم قاسمی و جشن ساز معاون وزیر - که او هم در لیست تحریم های آمریکا قرار گرفته - از وی درخواست کرده اند به غیر از جابه جایی پولهای نفت، نفت هم بفروشد . . .

چرا بابک زنجانی؟

مگر او با خریداران نفت هم در ارتباط بود؟ اصلا در روزهای تحریم چگونه نفت را میفروخته؟ نفت هر منطقه ای فرمول خاص خود را دارد و اگر نفت تحریمی ایران با هر پرچمی به کشورهای دیگر میرفت باید مبدا آن با آزمایش و فرمول آن مشخص می شد. . .

وزارت نفت با آن لابی های بین المللی نمیتوانست نفت را بفروشد اما چگونه بابک میتوانست؟ او مدعی است که در فرمول نفت ایران دست میبرده است . . .

ادامه دارد . . .